środa, 14 marca 2012

kremowy sos z kukurydzy i awokado

 




Znalazłam ten przepis w zagranicznym blogu, zainteresował mnie jako coś oryginalnego. Mąż zjadł ze smakiem, jako coś oryginalnego:) Brzdąc zjadł, bo zwykle wszystko je:) Ja się spodziewałam czegoś lepszego. Słodki. Ale może trzeba jakoś to specyficznie doprawić, jak ktoś wypróbuje i postanowi coś zmienić, to proszę o sugestie:) W oryginalnym przepisie jest kukurydza mrożona, myślę, że to pomoże, ja nie miałam dostępu niestety:( Fajny smaczek daje papryka w płatkach, którą znalazłam w przyprawach dość prozaicznej firmy i taniej pt CYKORIA, a by się wydawało, że trzeba jej szukać w jakichś almach czy innych p&p:)


  • 2 dojrzałe owoce awokado (czyli nieprzyjemnie miękkie)
  • puszka kukurydzy lub rozmrożona taka sama ilość mrożonej
  • ok 2 szklanki bulionu
  • ząbek czosnku, ale jak go dodałam to jeszcze mniej mi smakowało:)
  • łyżeczka papryki w płatkach


Przygotowanie poraża trudnością, albowiem polega na zmiksowaniu całości na papkę, a potem podgrzaniu:) Sosem polać ugotowany makaron, najlepiej spaghetti, ja użyłam tagliagluglalle ba bla...nie wiem jak to się pisze:) Można posypać startym serem, ale to nic nie daje:) Można też podać z pieczoną piersią lub rybą, lub czym tam kto chce:)



Smacznego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz